Hanbo ™ hà vintu u Premiu Internaziunale di Ingegneria di u Tettu Inclinatu 2019 Anu!

U premiu di u tettu IFD hè statu inizialmente stabilitu in u 2013, cunnisciutu cum'è u premiu "Olimpicu" di l'industria di u tettu glubale. Nanzu à què, a cunferenza IFD è u Campiunatu mundiale di tetti di ghjuventù si tenianu una volta à l'annu, di solitu in sfarenti paesi di u mondu sanu in auturnu. Dapoi u 2013, l'IFD hà fattu cambiamenti, tenendu cunferenze IFD è premii internaziunali di tetti in anni dispari, è cunferenza IFD è u campiunatu mundiale di tetti di ghjuventù in anni pari.

new01

U Premiu Ingegneria in 2019 hè u Quartu Premiu Internaziunale di Tetti. In questu cuncorsu internaziunale di premiu di tettu IFD, 86 prughjetti di custruzzione di tetti di più di 10 paesi, cumpresi i Stati Uniti, u Regnu Unitu, Germania, Austria, Cina, Europa, America è Asia, anu participatu à u cuncorsu per quattru premii maiò: tettu pianu , tettu inclinatu, tettu metallicu è mantenimentu di muri esterni. Dopu una valutazione attenta da parte di sperti IFD, u premiu à u prughjettu di u tettu inclinatu hè statu vintu da u prugettu "Cantina Hubei Jingmen pengdun" presentatu da Beijing Hanbo Technology Development Co., Ltd., Cina. Questa hè ancu a prima volta chì a Cina hà guadagnatu u premiu IFD International project di tetti.

new2

(Cantina Hubei Jingmen pengdun)

 图片3

Hanbo ™ si concentra nantu à a cunservazione di l'energia di a custruzzione è a prutezzione di l'ambiente. In 17 anni, hè statu impegnatu in ricerca è sviluppu, innuvazione in cuncettu, cuncepimentu unicu è gestione di custruzzioni fine, è hà ottenutu assai certificati di brevetti durante u periodu. A cumpagnia hà sviluppatu in vendita, R & S è cuncepisce fornitore di fornitori di servizii Diversificati. U prucessu di produzzione ogni prucessu pò incarnà u cuncettu di armunia trà l'omu è a natura, fà chì l'edificiu si fermi nantu à a natura, risparmia energia è prutegge l'ambiente, rende a natura infiltrata in a vita, è migliurà a vita sana, confortevole è sicura, u travagliu è u spaziu di vita di l'omu esseri.

news01news02

 


Tempu di posta: Jun-21-2021