Guida di u Processu di Installazione di u Cedru Rossu

Prima, tecnulugia di custruzzione di zoster

1 Processu di custruzzione di e zoster di cedru

Custruzzione di cornice sprinkling board → Custruzzione longu à l'acqua → Custruzzione di teghje appesi → Teghje di teghje → Custruzzione cumuna → cuntrollà

2 Guida d'installazione di u tettu di teghje

2.1 A messa in opera di a fundazione
Dopu avè ricevutu u tettu è preparatu per a custruzzione, a messa in opera longu à a striscia d'acqua serà fatta prima. Sicondu i bisogni di u disegnu, u primu puntu più altu di a cornisa hè sceltu cum'è altezza di riferenza, è questu puntu hè pigliatu cum'è u puntu di riferenza di l'altezza di a cornice, allora u livellu infrarosu hè adupratu per u livellamentu è a messa in opera, è u l'altezza di a cornisa hè mantenuta à u listessu livellu per mezu di a misurazione. Questu risolve efficacemente l'effettu visuale causatu da l'inconsistenza di l'altezza di a cornice. U metudu specificu hè indicatu in a figura :

news001

① Partendu da a cornisa S1, nivellatelu cù raghji infrarossi, pigliate u puntu più altu cum'è puntu di riferimentu, nivellatelu da livante à punente, è determinate l'altezza di a cornisa Sud longu a striscia d'acqua.

② Partendu da S2, pianu cù u raghju infrarouge, pigliate u puntu più altu cum'è u puntu di riferimentu, livellu da est à ovest, determinate l'altezza di a piattaforma media staggerata longu a barra d'acqua, è cunnettevi cù u puntu S1 cù a linea bianca.

③ Partendu da a cornisa S3, aduprate raghji infrarossi per nivellà, pigliate u puntu più altu cum'è puntu di riferimentu, livellate da est à ovest, è determinate l'altezza di a cornisa nordu longu a barra d'acqua.

2.2.Contra batten di longu a striscia d'acqua è a striscia appesa à tile
①La specificazione di u listinu pioggia-acqua ùn deve esse menu di 50 mm * 50 (H). A striscia in aval di legnu anti-corrosione di fumigazione MM serà usata. Prima, a linea di pusizione di a striscia di valle serà spuntata nantu à u tettu secondu u requisitu di spaziatura di 610mm. U connettore in acciaio zincatu di 2 mm di spessore sarà adupratu, è 3 pezzi saranu aduprati secondu u requisitu di spaziatura di 900mm Ø 4.5 * 35mm chiodi in acciaio sò fissati nantu à u stratu di unghie, è allora u bullone di espansione m10nylon hè adupratu per passà per a barra downstream per trattamentu di rinfurzamentu. A distanza di rinfurzamentu hè di circa 1200mm longu a direzzione di a barra di valle per piantà dopu, è a barra di valle deve esse adattata in orizzontale. A barra di valle serà classificata uniformemente, è e unghie saranu poste piatte è ferme. Se a causa di prublemi strutturali, a striscia di valle ùn pò micca esse installata vicinu à a struttura, pò esse riempita di Styrofoam trà a striscia di valle è a fossa di u stratu strutturale.

 news002 news003 

②100 * 19 (H) mm fumigazione legnu anticorrosione (umidità 20%, dosaggio di legnu anticorrosione 7.08kg / ㎡, densità 400-500kg / ㎡) hè adupratu per a striscia appesa à tile. U primu passu hè di circa 50 mm da a cornisa, è u secondu passu hè di circa 60 mm da a linea di cresta. Duie viti in acciaio inox 304 Ø4.2 * 35mm saranu aduprate per fissà a striscia appesa à a piastrella nantu à a striscia di valle. A striscia appesa à a piastrella serà uniformemente graduata, è i chiodi saranu posti piatti è fermi, in modu da assicurà chì a superficia di a piastrella sia piatta, a fila è a colonna sianu pulite, a sovrapposizione sia stretta, è a cornisa sia diritta. Infine, l'ispezione di u filu di u tippu deve esse effettuata.

 news004 news005
2.3 Custruzzione di membrana impermeabile è traspirante
Dopu l'installazione di a striscia appesa à e piastrelle, verificate chì ùn ci sia alcun oggettu tagliente chì sporge da a striscia appesa à e piastrelle nantu à u tettu. Dopu l'ispezione, mette a membrana impermeabile è traspirante. A membrana impermeabile è traspirante deve esse posta longu a direzzione di a striscia d'acqua à manca è à diritta, è a rotula ùn deve esse menu di 50 mm. Serà postu da u fondu à a cima, è a giuntura di u ventu serà di 50 mm. Mentre si pone a membrana impermeabile è traspirante, a tegola deve esse installata, è a membrana impermeabile è traspirante deve esse compattata.

news006
U polipropilene è u polifenilene sò aduprati cum'è membrana impermeabile è traspirante, è a membrana PE hè aduprata à mezu. A prupietà à trazione hè n / 50mm, longitudinale ≥ 180, trasversale ≥ 150, allungamentu% à forza massima: trasversale è longitudinale ≥ 10, a permeabilità à l'acqua hè 1000mm, è ùn ci hè micca perdite in colonna d'acqua per 2h.

2.4 Custruzzione di piastrelle appese
Per a custruzzioni appesa à piastrelle, viti autofilettanti sò aduprate per fissà a piastrella appesa à a striscia appesa à piastrelle secondu a pusizione di u foru di a piastrella, duie unghie sò aduprate per ogni pezzu, è viti in acciaio inox 304 Ø 4.2 * 35mm sò aduprate per unghie appesi à piastrelle . A sequenza di piastrelle appese hè da u fondu à u cima. U tile di copertura hè installatu dopu l'installazione di u tile di fila inferiore. U tile superiore si sovrappone cù u tile inferiore di circa 248mm. A piastrella si sovrappone cù a piastrella strettamente senza irregolarità o allentamentu. In casu di irregolarità o allentamentu, a piastrella deve esse riparata o rimpiazzata à tempu. Ogni fila di grondaia di tile deve esse in a listessa linea diritta. Per assicurà chì u bordu sia in a listessa linea, u node di a cornisa deve esse trattatu perfettamente.

news007
A fila suprana duveria copre u difettu trà i dui blocchi in a fila inferiore, è a pusizione di u unghje duveria esse capace di copre a seconda fila di teghje. Dunque, a prima fila hè di solitu à doppiu stratu. Una certa distanza da a cima di a prima fila hè staggerata in l'installazione di a seconda fila. A seconda fila duveria copre a fossa è u foru di unghie di a prima fila di zoster superiore. I zoster è l'impermeabilizazioni sò rializati à tempu, ecc. Vale à dì, un stratu di zoster, un stratu di impermeabile, in modo chì a doppia impermeabilità ùn causi micca fenomenu di fughe.

news008
2.5. Installazione di piastrelle Ridge

U tile di cresta hè installatu in coppia. Prima, riparate a striscia appesa à a piastra nantu à a striscia verticale cù viti autofilettanti, regolate u livellu, è assicuratevi chì ùn ci sia fluttuazione. À l'articulu di u giru di a piastrella principale è di a piastrella di a cresta, pone u materiale impermeabile autoadesivu impermeabile longu a direzzione di a cresta. U materiale arrotulatu hè strettamente sigillatu cù a teglia principale di u tettu, è poi ripara a tegula di a cresta da i dui lati di a striscia appesa à teghje cù viti autofilettanti. U tile di cresta deve esse coperto currettamente è uniformemente spaziatu.

news009 news010

2.6 Canaletta inclinata
A gronda inclinata (cioè a fogna) hè installata cù ghjunti di culata. U Cunsigliu di fossa di drenaggiu in Aluminium serà stallatu prima in a pusizione inclinata di a gronda, è dopu serà installata a tegola. A linea di gronda inclinata di ogni pendenza serà chjappata. A linea di tagliu serà a linea centrale di a gronda, è a giuntura di tagliu di a gronda inclinata serà trattata cù colla. Alcuni corti fossi di drenaggiu sò installati da splicing joint butt, è l'articulazione di u butt hè infine sigillata cù sigillante. Quandu una sezione di u bordu di drenu ùn hè micca abbastanza lunga, u metudu di splicing multi-sezione sarà adottatu, è l'installazione cumincerà da u fondu. Quandu splicing, a sezione superiore deve esse pressata nantu à a sezione inferiore di a piastra di fossa di drenaggio, è a sovrapposizione di e duie sezioni ùn deve esse menu di 5cm.

news011 news012
2.7. Installazione di a griglia barriera di u gronda
Installazione di a grata di a cornice: a griglia di a cornice hè fatta di tavuletta di legnu persunalizata cù u listessu materiale cum'è a piastrella di legnu, chì hè trasfurmata è installata secondu a situazione vera di u situ. Hè fissatu nantu à a striscia di piastrelle appesi cù a spaziatura di a vite di 300 mm. A butt joint trà i tavuli hè senza saldatura è piatta.

 news013


Tempu di posta: Jun-21-2021